onsdag 20 april 2011

1 år till 40!

Ja, det är idag prick ett år tills jag fyller 40!
Frukost på sängen gånger två har jag fått
och Linus hade skrivit en dikt till mig.
Tyvärr får jag inte posta den här för den är bara till för mig säger han,
men jag kan avslöja att jag är som en björn, den gosigaste mamman i världen:))))
Jag skrattade gott...
Idag blir det inget firande, men vi drar till landet
och det är första gången för mig i år!
Det känns som att resa utomlands
och jag är sååå förväntansfull!
Nu ska jag iväg och hämta denna killen:

och han ska få springa i full fart på landet med...
Innan jag drar vill jag bara önska er en 
GLAD PÅSK
GOD PÅSKE
med bild på våra pågående påsklovsaktiviteter...

Stor, varm och solig kram
Isabell

3 kommentarer:

  1. Hej!

    tack för din hälsning!

    Hoppas ni hade det ljuvligt på landet och stort grattis i efterskott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. men det där var ju häftigt att måla påskäggen i färg.../marie

    SvaraRadera