torsdag 12 maj 2011

En pall kanske?

Snart fredag och dags för remake!
Dessa FOTPALLAR  kommer inte att se ut så här när de är klara:)))
Jag har flera svartvita tyger som kan göra dessa pallar till något alldeles extra.
Benen ska spraymålas
och att spraya DET gillar jag.
Blev väldigt inspirerad på jobbet idag då jag har ett spraymålningsprojekt även där.
Ett tidningsställ blir aquaturkos metallic färgad.
Jag ska komma ihåg att ta en bild i morgon så får ni se.
Snyggt blir det också!
Nu så ska jag fortsätta med omklädningen, men håll utkik här så kommer det
lite produkter framöver...
Have a lovely friday friends!
Isabell

5 kommentarer:

  1. God morgon!
    Önskar dig en fin dag och lycka till med renovering och målning bl.a!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma, nu skall det bli fint väder hela helgen säger de! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt det är med positiva kommentarer på min blogg - och de kommer från dig ! :)
    Jag ska ta vara på ditt tips där, ser om det leder nånstans.

    Kram !

    SvaraRadera
  4. Hej ! Det är garvat skinn som lämpar sig för inomhusbruk. Finns massor att köpa nu, bland annat på Mio.
    Må så gott ! Kram !

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Tack för grattis hälsningen!!!!´

    Skålar/muggar har jag i två olika rosa, en ljusare och en ljungaktig...
    Vet inte riktigt om det är dem du tänker på....

    Kram Mariette

    SvaraRadera